#9 – Pauline

Logo van Mijn eerste mentorklas, 15 jaar later: zwart-witfoto van het Canisius College met in rode letters ervoor de titel.

In deze negende aflevering van Mijn eerste mentorklas, 15 jaar later, spreekt Wim met Pauline. Ze kijken naar de vraag hoe er meer meiden voor bèta en techniek kunnen kiezen. En de belangrijkste vraag van allen: hoe mooi is de fundering van een windmolen?

In contact komen met Wim? Ga naar ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.wimpelgrim.nl⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠! Je vindt hem ook op LinkedIn (https://www.linkedin.com/in/wimpelgrim), Mastodon (https://mastodon.education/@wimpelgrim) en Instagram (www.instagram.com/wimpelgrim).

Getagd . Bladwijzer de permalink.

Over Wim Pelgrim

Vader van Noor en Daan | man van Jessie | docent Nederlands | skillspasport | eIDAS 2.0 | podcast | D66 | 4daagse

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *